V létě jsme nelenili a pracovali na dalším vývoji elektronického nástroje E-ZAK. Kromě drobných úprav a vylepšení je nyní nástroj bohatší o nový zapínatelný modul Nové oprávnění na možnost změnit odbor/oddělení, který byl vyvinut pro zjednodušení přepínání mezi odbory zadavatele v souvislosti s přiřazením prací na zakázkách. Daný uživatel se tak může jedním kliknutím přepnout do jiného oddělení a pracovat se zakázkou.
V nejbližší době pro vás chystáme tři velká vylepšení.
V první řadě bude rozšířeno napojení E-ZAKu na spisové služby, které komunikují prostřednictvím Národního standardu (NSESSS). Nové propojení umožní asynchronní komunikaci se spisovou službou, což rozšíří možnosti komunikace a umožní napojení spisových služeb více výrobců.
Následovat bude Manažer dodavatelů, jehož cílem je usnadnit vyhledávání potenciálních dodavatelů veřejných zakázek. Centrální databáze dodavatelů obsahuje více jak 130 tisíc firem, tudíž chceme představit řešení, které by zadavatelům usnadnilo práci s tímto množstvím.
Ještě během letošního roku chceme představit první fungující nástroje, které budou podporovat jednotnou elektronickou komunikaci. Dodavatelé pak mohou podávat nabídky z jednoho místa do všech nástrojů, které budou jednotnou eKomunikaci podporovat.
Věříme, že všechny tyto novinky ještě více zefektivní a zpříjemní práci v elektronickém nástroji.