QCM s.r.o.+420 538 702 702, e-mail: info@qcm.cz

Elektronizace zakázek

  • ÚVOD
  • O NÁS
  • E-ZAK info
  • PVU
  • FEN
  • VZDĚLÁVÁNÍ
  • NOVINKY QCM
  • Home
  • Zpravodajství
  • Firmy se mohou do 15. května hlásit do tendru na ochranné pomůcky

Články na webu

AF
Čtvrtek, 07 května 2020 / Published in Zpravodajství

Firmy se mohou do 15. května hlásit do tendru na ochranné pomůcky

Praha 7. května (ČTK) – Do 15. května mohou společnosti posílat své nabídky do soutěže na uzavření rámcové smlouvy s ministerstvem vnitra na dodání ochranných pomůcek proti koronaviru. Smlouva na prostředky za zhruba 1,4 miliardy korun bez DPH by měla zajistit dodávky pro organizace spadající pod vnitro od skončení nouzového stavu do konce roku. Vyplývá to ze zadávací dokumentace, kterou úřad zveřejnil na portálu pro elektronické zadávaní zakázek NEN. Podmínky tendru se nelíbí například firmě Nanospace, která nyní dodává vnitru roušky z nanovláken a respirátory FFP3.

Zakázku rozdělilo ministerstvo do sedmi částí, na každou z nich bude jedna rámcová dohoda. Vnitro chce na jejich základě pořídit zhruba 6300 respirátorů FFP3, přes šest milionů respirátorů FFP2, téměř 11 milionů roušek a dále ochranné obleky, ochranné brýle, jednorázové rukavice, návleky na nohy, pláště a ochranné štíty.

U některých položek musí dodavatel být schopen nabídnout celý počet pomůcek, u některých je dáno minimální množství. Například roušek musí jednotliví zájemci dodat nejméně 3,6 milionu, respirátorů FFP2 zhruba dva miliony. „Nabídnutí celkového, respektive minimálního požadovaného množství v nabídce je podmínkou, aby nabídka nebyla vyřazena z účasti v zadávacím řízení,“ uvedlo ministerstvo.

Firma Nanospace se proto do výběrového řízení nepřihlásí. „Není řečeno, v jakých intervalech to budou brát, podle smlouvy mohou klidně říci, teď hned dodejte všechno. Minimální množství musí být 3,6 milionu roušek. Pro nás je to nesmysl, nemůžeme se zavázat k tak obrovskému množství. Navíc, když nevíme, jak by ty odběry vypadaly. Předpokládali jsme, že stát bude i v tomto výběrovém řízení vykupovat ochranné prostředky podle možností výrobců,“ řekl dnes ČTK obchodní ředitel firmy Nanospace Jiří Kůs.

Množství požadovaných pomůcek je podle vnitra pouze orientační. „Celkový počet nakupovaných osobních ochranných prostředků se bude odvíjet od přidělovaných financí resortu ministerstva vnitra ze státního rozpočtu a jejich aktuální potřebě,“ sdělil úřad.

Nejvíce plánuje vnitro vydat na respirátory se stupněm ochrany FFP3. Předpokládá, že za ně utratí zhruba 1,373 miliardy korun. Za jeden respirátor FFP3 chce zaplatit nejvýše 175 korun. „Při překročení ceny bude nabídka vyřazena z účasti v zadávacím řízení,“ uvedlo ministerstvo.

Příjem nabídek a vzorků ukončí vnitro v polovině května. Lhůtu zkrátilo ministerstvo ze 30 dnů na 15. Po skončení nouzového stavu je podle něj třeba zabezpečit plynulý nákup ochranných prostředků proti koronaviru.

Podle dřívějšího vyjádření ministra vnitra Jana Hamáčka (ČSSD) budou prostředky sloužit zejména policii, hasičům či zdravotnickým zařízením ministerstva. Do tendru se mohou přihlásit české i zahraniční firmy, vypsat zakázku pouze pro české dodavatele podle ministra možné není.

ado rot vkc jw

zdroj: ČTK

Jakékoli publikování či další šíření obsahu ČTK je bez písemného souhlasu zakázáno.

Tagged under: 2.VERZE, ČR, koronavirus, správa, trh

What you can read next

Stavba nemocnice Náchod zřejmě nabere zpoždění, chybějí dělníci
Zastupitelé Zlínského kraje by o nemocnici mohli hlasovat v dubnu
Ve Žďárských vrších začnou po letní sezoně opravy Milovského rybníka

Hledat na webu

Newsletter

Chcete vědět víc? Přihlaste se k odběru Oběžníku elektronizace.

Nejnovější články

  • Co byste měli vědět před spuštěním nového VVZ

    Nový Věstník veřejných zakázek už je za rohem. ...
  • Whistleblowing a jeho přínos pro firmy

    Vytvořit důvěryhodné a etické pracovní prostřed...
  • Opravný formulář v novém Věstníku

    V tomto článku se podíváme na další změnu, kter...
  • Splňte povinnost whistleblowingu s qHlas ZDARMA

    Povinnost whistleblowingu se blíží. Pro zaměstn...
  • Zrušení Elektronického podpisu na PVU

    Na nástroji Portál pro vhodné uveřejnění došlo ...

Témata článků

  • Akademie veřejných zakázek
  • Aktuality
  • E-ZAK info
  • Elektronizace
  • EZAK
  • FEN
  • Nepřehlédněte
  • PVU
  • QCM
  • SKOLENI
  • Věstník veřejných zakázek
  • Zpravodajství

Archiv starších článků

  • Leden 2024
  • Listopad 2023
  • Říjen 2023
  • Září 2023
  • Srpen 2023
  • Červenec 2023
  • Červen 2023
  • Květen 2023
  • Duben 2023
  • Březen 2023
  • Únor 2023
  • Leden 2023
  • Prosinec 2022
  • Listopad 2022
  • Říjen 2022
  • Září 2022
  • Srpen 2022
  • Červenec 2022
  • Červen 2022
  • Květen 2022
  • Duben 2022
  • Březen 2022
  • Únor 2022
  • Leden 2022
  • Prosinec 2021
  • Listopad 2021
  • Říjen 2021
  • Září 2021
  • Srpen 2021
  • Červenec 2021
  • Červen 2021
  • Květen 2021
  • Duben 2021
  • Březen 2021
  • Únor 2021
  • Leden 2021
  • Prosinec 2020
  • Listopad 2020
  • Říjen 2020
  • Září 2020
  • Srpen 2020
  • Červenec 2020
  • Červen 2020
  • Květen 2020
  • Duben 2020
  • Březen 2020
  • Únor 2020
  • Leden 2020
  • Prosinec 2019
  • Listopad 2019
  • Říjen 2019
  • Září 2019
  • Srpen 2019
  • Červenec 2019
  • Červen 2019
  • Květen 2019
  • Duben 2019
  • Březen 2019
  • Únor 2019
  • Leden 2019
  • Prosinec 2018
  • Listopad 2018
  • Říjen 2018

QCM – KDO JSME

QCM je leader elektronizace veřejných zakázek Pomáháme úřadům i dodavatelům s elektronizací a efektivními nákupy. Více na www.qcm.cz

QCM BRNO

Heršpická 813/5
M-palác, 7. patro
639 00 Brno

 ŘEŠENÍ QCM

www.formulare-uradu.cz
www.e-forms.cz
skoleni.qcm.cz
www.fen.cz
www.podo.cz

PORTÁLY QCM

www.qcm.cz
www.vhodne-uverejneni.cz
www.ezak.cz
www.centralni-nakup.cz

NEWSLETTER

Chcete vědět víc? Přihlaste se k odběru novinek z oblasti veřejných zakázek.

QCM OLOMOUC

Kosmonautů 8
AB Centrum, 3. patro
779 00 Olomouc

© 2020. All rights reserved QCM s.r.o..

TOP