S podzimem přichází i nová verze Portálu Dodavatele se dvěma hlavními novinkami, kterými jsou:
- nový eshop, který zahrnuje změny v tarifech a možnost použití slevových kódů,
- úpravy a vylepšení funkcionalit, které uživatelé denně používají.
Nový eshop
Vývoj eshopu Portálu Dodavatele nyní přinesl několik významných inovací. Pojďme si je blíže představit.
Užitečnou novinkou pro dodavatele, kteří využívají rozšířené možnosti portálu, je úprava návaznosti tarifů. Eshop vytváří návaznost předplatného tak, aby uživatelé mohli plně čerpat výhody zakoupených služeb bez jakýchkoliv nevyužitých dnů.
Vylepšením prošlo také upozorňování na končící předplacené služby. Uživatelé, zvláště ti s delším předplatným, jistě ocení důkladnější systém zpráv, který je bude před jeho koncem varovat. Nově nyní obdrží e-mail s informací 14 dní, 7 dní a nakonec 1 den před koncem jejich předplatného.
Doba zdražování je náročná pro všechny, a my na to samozřejmě myslíme. Rádi našim zákazníkům při zakoupení našich služeb ulevíme – jednou z novinek, které přinášíme, je možnost použití slevových kuponů při zadávání objednávky. Čas od času vygenerujeme jednorázový slevový kód, který se uživatelům zobrazí u přihlášení do portálu. Kód pak lze využít v eshopu při kompletaci objednávky.
Další vylepšení portálu
Opět jsme zapracovali na rozšířeném filtrování v katalogu veřejných zakázek, do kterého jsme přidali kategorii Stav zakázky. Dodavatelé mohou vyplnit preferovaný stav zakázky (neukončena, zadána, zrušena apod.) a zajistí si tak ještě přesnější výsledky vyhledávání.
Pro lepší orientaci jsme také zkvalitnili obsahovou stránku portálu i služeb s ním souvisejících. V Seznamu zakázek jsme upravili text možností řazení (z Datum publikování na Dle data publikování), a dále jsme vylepšili i text notifikačního e-mailu, který se posílá uživatelům podle nastavených filtrů a změn ve sledovaných zakázkách.