QCM s.r.o.+420 538 702 702, e-mail: info@qcm.cz

Elektronizace zakázek

  • ÚVOD
  • O NÁS
  • E-ZAK info
  • PVU
  • FEN
  • VZDĚLÁVÁNÍ
  • NOVINKY QCM
  • Home
  • Aktuality
  • Portál pro vhodné uveřejnění 5.0

Články na webu

autor QCM
Středa, 15 září 2021 / Published in Aktuality, Nepřehlédněte, PVU

Portál pro vhodné uveřejnění 5.0

Verze Portálu pro vhodné uveřejnění 5.0 bude dostupná již 1. 10. 2021, a její důležitou součástí budou nové Všeobecné obchodní podmínky (VOP) a ceník služeb.

 

Velkou změnou jsou nově nastavené limity počtu zakázek v jednotlivých úrovních služeb.

Vzhledem k naší snaze udržet výkon a kvalitu PVU na vysoké úrovni jsme se rozhodli změnit počty zakázek, které mohou mít uživatelé v systému uložené dle jimi zvoleného balíčku následovně:

Nejste si jisti, jakou službu na PVU aktuálně využíváte? Podívat se můžete po přihlášení zde:

 

Počet zakázek na vašem profilu si snadno ověříte zde:

 

Pokud stanovený počet zakázek ve vámi aktuálně využívané službě překračujete, máte následující možnosti:

 

  1. AKTIVACE VYŠŠÍHO BALÍČKU SLUŽEB

Zadavatelé, kteří PVU využívají ve verzi FREE, budou na svém profilu moci bezplatně uchovávat max. 4 zakázky.

Pořízením balíčku PROFI nebo PREMIUM dojde ke zvětšení úložiště pro veřejné zakázky, a uživatelé tak navíc mohou využívat všechny další nadstandardní funkce.

 

  1. MOŽNOST SKARTACE ZAKÁZEK

Verze PVU 5.0 přináší novou funkcionalitu Skartování zakázek.

Zakázky, u kterých jsou si zadavatelé jisti, že již nepotřebují evidovat, mohou nenávratně odstranit, a tím uvolnit své úložiště. Je však potřeba mít na paměti povinnost uchovávání dokumentace o zadávacím řízení (ať už dle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek nebo např. dle dotačních pravidel).

 

  1. ARCHIVACE MIMO PVU

Zakázky, na které se vztahuje zákonem uložená archivační doba, lze exportovat spolu s elektronickým časových razítkem, a uložit např. ve vlastním počítači či v listinné podobě.

Není-li potřeba dokumenty časovým razítkem opatřovat, je možné stáhnout informace o zakázce prostřednictvím služeb vašeho prohlížeče.

Pokud vyžadujete potvrzení o existenci zakázky doplněné o časové razítko, je možné objednat doplňkovou službu Export veřejných zakázek, která je hrazena částkou 1 000 Kč za zakázku. Objednávku lze uskutečnit prostřednictvím ceníku.

 

  1. ZRUŠENÍ PROFILU ZADAVATELE

V případě, že vám nové obchodní podmínky nevyhovují, je možné kdykoliv ukončit používání služeb Portálu pro vhodné uveřejnění. V tomto případě prosím nahlaste vaše rozhodnutí na lince PVU. Váš profil bude do 30 dnů od validní ukončení smluvního vztahu smazán spolu se všemi zakázkami.

Nezapomeňte však, že je potřeba nahlásit zrušení profilu zadavatele do Věstníku veřejných zakázek a provést registraci profilu nového.

 

V případě jakýchkoliv dalších dotazů se na nás neváhejte obrátit na podpora@qcm.cz.

Děkujeme za spolupráci.

Tagged under: Portál pro vhodné uveřejnění, PVU, rozcestník, veřejné zakázky

What you can read next

E-ZAK ve městě Bílina
Veřejné zakázky v listopadu 2021
Jaké konference nás čekají v příštích měsících?

Hledat na webu

Newsletter

Chcete vědět víc? Přihlaste se k odběru Oběžníku elektronizace.

Nejnovější články

  • Co byste měli vědět před spuštěním nového VVZ

    Nový Věstník veřejných zakázek už je za rohem. ...
  • Whistleblowing a jeho přínos pro firmy

    Vytvořit důvěryhodné a etické pracovní prostřed...
  • Opravný formulář v novém Věstníku

    V tomto článku se podíváme na další změnu, kter...
  • Splňte povinnost whistleblowingu s qHlas ZDARMA

    Povinnost whistleblowingu se blíží. Pro zaměstn...
  • Zrušení Elektronického podpisu na PVU

    Na nástroji Portál pro vhodné uveřejnění došlo ...

Témata článků

  • Akademie veřejných zakázek
  • Aktuality
  • E-ZAK info
  • Elektronizace
  • EZAK
  • FEN
  • Nepřehlédněte
  • PVU
  • QCM
  • SKOLENI
  • Věstník veřejných zakázek
  • Zpravodajství

Archiv starších článků

  • Leden 2024
  • Listopad 2023
  • Říjen 2023
  • Září 2023
  • Srpen 2023
  • Červenec 2023
  • Červen 2023
  • Květen 2023
  • Duben 2023
  • Březen 2023
  • Únor 2023
  • Leden 2023
  • Prosinec 2022
  • Listopad 2022
  • Říjen 2022
  • Září 2022
  • Srpen 2022
  • Červenec 2022
  • Červen 2022
  • Květen 2022
  • Duben 2022
  • Březen 2022
  • Únor 2022
  • Leden 2022
  • Prosinec 2021
  • Listopad 2021
  • Říjen 2021
  • Září 2021
  • Srpen 2021
  • Červenec 2021
  • Červen 2021
  • Květen 2021
  • Duben 2021
  • Březen 2021
  • Únor 2021
  • Leden 2021
  • Prosinec 2020
  • Listopad 2020
  • Říjen 2020
  • Září 2020
  • Srpen 2020
  • Červenec 2020
  • Červen 2020
  • Květen 2020
  • Duben 2020
  • Březen 2020
  • Únor 2020
  • Leden 2020
  • Prosinec 2019
  • Listopad 2019
  • Říjen 2019
  • Září 2019
  • Srpen 2019
  • Červenec 2019
  • Červen 2019
  • Květen 2019
  • Duben 2019
  • Březen 2019
  • Únor 2019
  • Leden 2019
  • Prosinec 2018
  • Listopad 2018
  • Říjen 2018

QCM – KDO JSME

QCM je leader elektronizace veřejných zakázek Pomáháme úřadům i dodavatelům s elektronizací a efektivními nákupy. Více na www.qcm.cz

QCM BRNO

Heršpická 813/5
M-palác, 7. patro
639 00 Brno

 ŘEŠENÍ QCM

www.formulare-uradu.cz
www.e-forms.cz
skoleni.qcm.cz
www.fen.cz
www.podo.cz

PORTÁLY QCM

www.qcm.cz
www.vhodne-uverejneni.cz
www.ezak.cz
www.centralni-nakup.cz

NEWSLETTER

Chcete vědět víc? Přihlaste se k odběru novinek z oblasti veřejných zakázek.

QCM OLOMOUC

Kosmonautů 8
AB Centrum, 3. patro
779 00 Olomouc

© 2020. All rights reserved QCM s.r.o..

TOP