Již za měsíc, 1. října 2021, vejdou na Portálu pro vhodné uveřejnění v platnost změny Všeobecných obchodních podmínek (VOP) a ceníku, které jsou součástí připravované verze PVU 5.0.
Co dalšího tato verze přinese?
NOVÝ VZHLED
PVU poskytuje služby pro tisíce uživatelů již od roku 2007. Rozhodli jsme se, že je nejvyšší čas provést aktualizaci vzhledu portálu. Zapracovali jsme na grafice i na zlepšení uživatelské přívětivosti. Nová grafika by měla usnadnit práci a orientaci v portálu.
UŽŠÍ ŘÍZENÍ
Do PVU nově přibude elektronický proces Užší řízení, který v poslední době nabývá na oblíbenosti a je ze strany zadavatelů velmi žádaný. Užší řízení představuje možnost využívat plně elektronický dvoufázový postup výběru toho nejvhodnějšího dodavatele.
SKARTACE ZAKÁZEK
Další novinka této verze nabídne možnost skartace zakázek. Zadavatelé tak získají možnost nenávratně odstranit zakázky, které již není třeba na profilu archivovat, nebo překračují nově nastavené limity počtu zakázek. Zadavatel však musí vždy brát ohled na povinnost uchovávání dokumentace o zadávacím řízení, ať už dle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek nebo např. dle dotačních pravidel.
VIRTUÁLNÍ ASISTENCE
Díky pokroku v oblasti umělé inteligence a strojového učení jsme schopni nabídnout virtuální asistentku Evu, která Vám pomůže při tvorbě dokumentace a vypisování zakázek.
ROZCESTNÍK
Po přihlášení bude zadavatelům k dispozici nový praktický rozcestník, který zjednoduší orientaci v portálu. Uživatelé se tak mohou jedním kliknutím dostat tam, kam zrovna potřebují.
TAGOVÁNÍ ZAKÁZEK
PVU reflektuje trendy ve zpřístupňování zakázek a nabídne možnost značkování zakázek podle kategorií pro jejich snadnější vyhledávání.