QCM s.r.o.+420 538 702 702, e-mail: info@qcm.cz

Elektronizace zakázek

  • ÚVOD
  • O NÁS
  • E-ZAK info
  • PVU
  • FEN
  • VZDĚLÁVÁNÍ
  • NOVINKY QCM
  • Home
  • Aktuality
  • Přinášíme E-ZAK nové generace 5.0

Články na webu

AF
Pondělí, 30 září 2019 / Published in Aktuality, E-ZAK info, EZAK, QCM

Přinášíme E-ZAK nové generace 5.0

Představujeme zbrusu novou vývojovou řadu E-ZAK 5.0, která přináší jak novou certifikaci elektronického nástroje s přidanými procesními postupy, tak i novou certifikaci prostředí, ve kterém je provozován. V nové verzi jsou doplněny a přepracovány zejména tyto zadávací postupy – Koncesní řízení, Soutěž o návrh a Zjednodušený režim.

Jednou z nejdůležitějších novinek je schopnost komunikovat s Centrální databází dodavatelů, což je databáze, která vzniká sloučením dodavatelů z jednotlivých nástrojů. Přináší to hlavně volnost a flexibilitu pro dodavatele a více nabídek pro zadavatele.

Přepracovaná modulární koncepce umožní snadnější rozšiřování systému, takže budeme postupně inovovat vzhled a zjednodušovat ovládání.

E-ZAK 5.0 je rovněž připraven na spolupráci s novým systémem Centrálního zadávání, které se chystáme představit v ostrém provozu do konce října 2019.

Práce zadavatelů při zadávání či rušení většího množství částí zakázky je s „pětkou“ mnohem snadnější. U veřejných zakázek na části v rámci jednoho řízení je totiž zadavatelům k dispozici hromadný import částí nebo hromadné rušení částí, na které nebyly podány žádné nabídky.

Vyslyšeli jsme také požadavky zadavatelů a implementovali do nové verze hodnocení dodavatelů, ve kterém můžete známkami a popř. i popisem ocenit výkon dodavatele u konkrétní veřejné zakázky.

V „pětce“ došlo také k rozšíření funkcionality napojení systému E-ZAK na spisovou službu zejména v rámci propojení přes Národní standard (NSESSS). Mezi nové funkčnosti patří např. zvýšení velikosti pro odesílané soubory, předávání spisů do výhradní správy Spisové služby či nový způsob autentizace při ověřování.

V souladu s legislativou a zvyšujícími se požadavky na kybernetickou bezpečnost dojde pro dodavatele ke zpřísnění pravidel pro elektronickou komunikaci – pro odeslání elektronické nabídky, žádosti o účast, předběžné nabídky, žádosti o účast v DNS a dalších zpráv bude vyžadováno ověření identity organizace dodavatele.

Věříme, že vám nová generace oblíbeného elektronického nástroje ušetří čas a zpříjemní práci. V budoucnu jej dle zákona nejspíš bude potřeba i na procesování veřejných zakázek malého rozsahu. O plánu na povinnou elektronizaci VZMR jsme vás již informovali. Připomenout si to můžete v tomto článku.

Tagged under: Elektronizace VZ

What you can read next

Žalobce nebude chtít pro Šnajdra vazbu v kauze zakázek Na Bulovce
Jsme tu stále pro vás
Zrušení Elektronického podpisu na PVU

Hledat na webu

Newsletter

Chcete vědět víc? Přihlaste se k odběru Oběžníku elektronizace.

Nejnovější články

  • Co byste měli vědět před spuštěním nového VVZ

    Nový Věstník veřejných zakázek už je za rohem. ...
  • Whistleblowing a jeho přínos pro firmy

    Vytvořit důvěryhodné a etické pracovní prostřed...
  • Opravný formulář v novém Věstníku

    V tomto článku se podíváme na další změnu, kter...
  • Splňte povinnost whistleblowingu s qHlas ZDARMA

    Povinnost whistleblowingu se blíží. Pro zaměstn...
  • Zrušení Elektronického podpisu na PVU

    Na nástroji Portál pro vhodné uveřejnění došlo ...

Témata článků

  • Akademie veřejných zakázek
  • Aktuality
  • E-ZAK info
  • Elektronizace
  • EZAK
  • FEN
  • Nepřehlédněte
  • PVU
  • QCM
  • SKOLENI
  • Věstník veřejných zakázek
  • Zpravodajství

Archiv starších článků

  • Leden 2024
  • Listopad 2023
  • Říjen 2023
  • Září 2023
  • Srpen 2023
  • Červenec 2023
  • Červen 2023
  • Květen 2023
  • Duben 2023
  • Březen 2023
  • Únor 2023
  • Leden 2023
  • Prosinec 2022
  • Listopad 2022
  • Říjen 2022
  • Září 2022
  • Srpen 2022
  • Červenec 2022
  • Červen 2022
  • Květen 2022
  • Duben 2022
  • Březen 2022
  • Únor 2022
  • Leden 2022
  • Prosinec 2021
  • Listopad 2021
  • Říjen 2021
  • Září 2021
  • Srpen 2021
  • Červenec 2021
  • Červen 2021
  • Květen 2021
  • Duben 2021
  • Březen 2021
  • Únor 2021
  • Leden 2021
  • Prosinec 2020
  • Listopad 2020
  • Říjen 2020
  • Září 2020
  • Srpen 2020
  • Červenec 2020
  • Červen 2020
  • Květen 2020
  • Duben 2020
  • Březen 2020
  • Únor 2020
  • Leden 2020
  • Prosinec 2019
  • Listopad 2019
  • Říjen 2019
  • Září 2019
  • Srpen 2019
  • Červenec 2019
  • Červen 2019
  • Květen 2019
  • Duben 2019
  • Březen 2019
  • Únor 2019
  • Leden 2019
  • Prosinec 2018
  • Listopad 2018
  • Říjen 2018

QCM – KDO JSME

QCM je leader elektronizace veřejných zakázek Pomáháme úřadům i dodavatelům s elektronizací a efektivními nákupy. Více na www.qcm.cz

QCM BRNO

Heršpická 813/5
M-palác, 7. patro
639 00 Brno

 ŘEŠENÍ QCM

www.formulare-uradu.cz
www.e-forms.cz
skoleni.qcm.cz
www.fen.cz
www.podo.cz

PORTÁLY QCM

www.qcm.cz
www.vhodne-uverejneni.cz
www.ezak.cz
www.centralni-nakup.cz

NEWSLETTER

Chcete vědět víc? Přihlaste se k odběru novinek z oblasti veřejných zakázek.

QCM OLOMOUC

Kosmonautů 8
AB Centrum, 3. patro
779 00 Olomouc

© 2020. All rights reserved QCM s.r.o..

TOP