Prostějov 4. června (ČTK) – Tendr na další propagaci Prostějova na sportovních a kulturních akcích opět vyhrála společnost TK Plus, které město letos a na začátku příštího roku za tyto služby zaplatí 1,5 milionu korun. ČTK to dnes sdělil primátor František Jura (ANO). Původně měla zakázka hodnotu 1,8 milionu korun, kvůli opatřením zavedeným v souvislosti s epidemií koronaviru byla cena snížena. V TK Plus má podíl podnikatel Miroslav Černošek, který se angažuje například v prostějovském tenisovém klubu TK Agrofert. V jeho barvách hraje Petra Kvitová či Tomáš Berdych.
Radnice podle Jury ve vypsaném tendru obdržela dvě nabídky, které byly hodnoceny podle ekonomické výhodnosti. Město nakonec vybrala agenturu TK Plus. „Jde o poskytování komplexních služeb v oblasti marketingu a propagace města Prostějova při vybraných sportovních, kulturních a společenských akcích dodavatele, organizovaných v Prostějově, v olomouckém regionu i v ČR,“ uvedl Jura.
Prostějov bude propagován na sportovních turnajích, mítincích, klubových soutěžích, výstavách a kulturních festivalech. TK Plus se specializuje právě na pořádání sportovních a kulturních podniků. Mezi její hlavní aktivity patří tenisový turnaj UniCredit Czech Open a atletický mítink Zlatá tretra Ostrava. Pořádá i kulturní akce například v Olomouci a Prostějově. Prostějovská radnice si od této propagace a reklamy slibuje zvýšení povědomí o městě a větší příliv turistů.
Prostějovská radnice s marketingovou firmou TK Plus spolupracuje dlouhodobě. Například za roky 2014 až 2017 od radnice dostala agentura 14 milionů korun. V posledních letech město uzavírá roční smlouvy. Loni měla zakázka hodnotu 1,9 milionu korun.
Letošní tendr se původně týkal období od 1. dubna do konce března příštího roku. Město dodavatele služby podle Jury vybralo až po ukončení nouzového stavu, kdy jsou postupně obnovovány hromadné akce. Smlouva proto bude platit kratší dobu, což se projevilo ve snížení ceny.
TK Plus se delší dobu kromě sportovních akcí zaměřuje také na samosprávy. V roce 2018 vyhrála šestimilionový tendr na tříletou propagaci Olomouce. V závěru roku 2018 pak agentura TK Plus vyhrála soutěž na čtyřletou propagaci Olomouckého kraje v hodnotě 16,5 milionu korun.
beh kš
zdroj: ČTK
Jakékoli publikování či další šíření obsahu ČTK je bez písemného souhlasu zakázáno.