Naši vlajkovou loď, elektronický nástroj E-ZAK, jistě není třeba sáhodlouze představovat. Tento systém je určen pro náročnější zákazníky s větším množstvím veřejných zakázek. Samotné nasazení nástroje je tedy velmi často upravováno na míru dle požadavků organizace.
V letošním roce přinášíme celou řadu novinek a vylepšení. Jaké funkcionality pro vás právě připravujeme, a co jsme již do E-ZAKu v tomto roce implementovali? Pojďme se podívat na praktický přehled.
- Sankční seznamy – v říjnové verzi naimplementujeme novou funkci, díky které budou moci zadavatelé ověřit, zda je konkrétní dodavatel na sankčním seznamu.
- Eshop a napojení – do říjnové verze dále připravujeme napojení na nový eshop, ze kterého budou moci interní uživatelé nebo příspěvkové organizace jednoduše objednávat a nakupovat vysoutěžené položky jako v běžném internetovém obchodě.
- eKatalogy – nástroj E-ZAK bude do konce roku podporovat aktuálně velmi oblíbené nákupní katalogy, které mohou zadavatelům výrazně zjednodušit práci při realizaci nákupů a zajistit ty nejvýhodnější nabídky od dodavatelů.
- Nové možnosti napojení – rozšiřujeme schopnosti E-ZAKu být klientem pro interní systémy velkých zadavatelů, jako je SAP a další.
- Sektoroví zadavatelé – do říjnové verze upravujeme zadávací postupy pro sektorové zadavatele, kteří tak budou mít snadnější integraci do jejich procesů.
- Prodejní aukce – ve verzi 5.5.1. vydané na jaře jsme zapracovali na prostředí prodejních aukcí, které bylo v nástroji přizpůsobeno potřebám zadavatelů tak, aby co nejlépe vyhovovalo jejich práci s elektronickými aukcemi.
- eKomunikace – E-ZAK od jarní verze podporuje elektronickou komunikaci se systémem Portál Dodavatele. V PoDo se nyní koncentrují zprávy ze všech E-ZAKů na jednom místě, a dodavatelé tak získají ucelený přehled.
Pokud vás některá z popisovaných funkcí zaujala, nebo potřebujete více informací, kontaktujte nás na telefonu 538 702 720 nebo na e-mailu obchod@qcm.cz.