Mít naprostý přehled o probíhajících, plánovaných i ukončených řízeních v rámci organizace rozhodně není tak snadné, jak se může na první pohled zdát. Tvořit tabulky o zakázkách a nákupech, udržovat v nich pořádek a průběžně je aktualizovat představuje spoustu práce. A také to zabere nemálo času.
Pracovníci organizací se tak čím dál častěji poohlíží po systému, který by jim v této oblasti zefektivnil práci a ušetřil čas. A přesně takovým nástrojem je Manažer veřejných zakázek.
Excelové tabulky, které jsou pro mnoho lidí složité a nepřehledné, mohou být minulostí. Systém Manažer veřejných zakázek poskytuje praktické přehledy a analýzy, které lze vygenerovat na jedno kliknutí. Získané údaje je pak možné snadno porovnat s podobnými zakázkami na regionální, nebo i celostátní úrovni.
Manažer veřejných zakázek je možné napojit na jakýkoliv nástroj, který díky tomu získá nový rozměr.