Je tomu už 6 let, co u nás společnost DISTEP a.s. zveřejnila svoji první zakázku. Dlouho před tím, než vešla v platnost povinná elektronická komunikace, si společnost z Frýdku-Místku založila profil zadavatele na Portálu pro vhodné uveřejnění, aby zde mohla spravovat své veřejné zakázky.
Základní balíček, který se zpočátku jevil jako naprosto dostačující, však po čase přestal vyhovovat, a ve firmě DISTEP a.s. se rozhodli pro rozšíření funkcí – postupně přešli až na speciální verzi profilu VZ 100+, součástí které mají k dispozici balíček služeb Premium. Ten rozšiřuje možnosti portálu o funkcionality, jako jsou např. elektronické podepisování dokumentů, pokročilé vyhledávání v katalogu zakázek, registr smluv a mnoho dalšího.
A že je potřeba být v oblasti veřejných zakázek v obraze, to ve Frýdku-Místku také moc dobře vědí. Zúčastnili se našich prezenčních i online školení, díky kterým získali základní znalosti o problematice veřejných zakázek.
A protože požadavky na elektronický nástroj rostly, v roce 2021 se ve firmě DISTEP a.s. posunuli ještě dál a zakoupili si E-ZAK Smart – portálový systém určený těm zadavatelům, kteří zatím nepožadují individuální řešení v podobě nástroje E-ZAK, ale potřebují využívat některé pokročilé funkce, které jim „menší“ nástroje už neposkytují.
Velmi rádi sledujeme, jak se z malého zadavatele postupně stává větší a větší, a vytváříme mu k tomuto růstu to nejlepší zázemí.
Přejeme mnoho dalších úspěšně zadaných zakázek.